Wednesday, January 27, 2010

Disebalik Takbir Drama bersiri "Waris" TV2 selasa 10.00pm

Pesona Picture Production, Drama Bersiri "Waris" TV2, Selasa jam 10pm tayng pada Nov 2009 hingga January 2010.....
Pelakon utama..."Rusdi Ramli, Kavita Kaur, Linda Hashim dan ramai lagi..."

Mula-mula sekali saya berterima kasih pada Rina Derina krn beri peluang kpd saya ceburi dlm produksi ini..walau pun hanya terlibat dlm beberapa episod, memang kerja ni memenat kan tetapi byk yang saya pelajari dari segi make up effect...penggunaan artificial darah dlm drama ini byk mberi pengalaman pd saya, makeup hantu, makeup parut yg nampak real....ini semua tunjuk ajar dari Abg De Hasnan, Tq abg. De...

mari kita layan pic2 ini...
Linda Hashim.....sbgai Tia..




Erin Omar bersama Linda Hashim....

Saya bersama krew2 di belakang takbir....

Ni makeup Parut dari cakaran Harimau Jadian.....ngeriiii....




Ni foto masa pembunuhan Lana....byk darah artificial di gunakan....ngeriii jugakk...


Ni foto post Lokasi-lokasi.........


Ni suasana semasa thn 60an...masa silam Tia...




Ni ruang makan........

No comments:

Post a Comment