Monday, December 21, 2009

Salam perkenalan dari Erin Omar.

Saya Erin Omar profesional makeup artist salah seorang dari Derina artistic team. Telah terlibat dalam kerjaya makeup artist sejak 7 tahun yang lalu.. Pernah terlibat dalam makeup comercial TV seperti Gengstar musim ke2, Studio Nabil, Raja Lawak musim ke3, Jangan Lupa lirik (versi Nana 100k), drama bersiri Waris (assist kpd Abg De Hasnan), yang terbaru sekali sedang berlangsung My Straz LG. Banyak lagi rancangan2 yang saya ceburi...

Dalam bidang persolekan pengantin pula, saya telah ceburi sejak 2001 lagi. Bermula dari sambilan dan sehingga kini sepenuh masa. Telah setahun berhenti kerja dari Syarikat Swasta terkenal, saya berminat yang mendalam dalam bidang solekan ini. Untuk pengetahuan anda, bulan Nov dan Dec hujung minggu tahun ini telah penuh di tempah..Banyak tempahan adalah dari rekomen pengantin2 yang lalu yang telah melihat sendiri hasil dari saya. Insyaalah... saya akan buat secantik yang mungkin kepada bakal2 pelanggan yang akan saya solekan nanti. Jika berminat boleh la menghubungi saya di talian 012 6668995. Harga boleh la dirunding untuk kemampuan anda. Sekian terima kasih, selamat berkenalan...

No comments:

Post a Comment